5 december, onsdag

Imorse gick vi upp tidigt, halv 8, det är numer tidigt efter 5 veckors vabb....
Åkte & lämnade Filippa hos mormor & morfar sen med Valle till bvc för 2,5 årskontroll & den gick felfritt.

Sen bus & lek & lunch hos mormor & morfar innan Filippas läkarbesök.

Läkarna tyckte inte att det blivit någon bättring & tog därför odling på såren. 
Dom verkade lite bekymrade & det gör ju en orolig.

Vi fick en tid på måndag för att se om det blivit bättre, om inte så provar vi nog en annan antibiotika men vi hoppas det är bättre tills dess.

Det är Så hemskt att se henne så ledsen.
Alla läkare & sköterskor hon träffat sen förra torsdagen, vilket är ett antal. Alla säger: jag ska bara titta & inte röra.

Sen rör dom & trycker & petar & JAG vet att dom måste & det är för välmening men hon ser det ju som att alla ljuger & gör illas, klart hon blir rädd & ledsen när dom kommer :(

Skriket när en sköterska skulle bara sätta ett plåster, jösses så det bränner bakom ögonen & man vill bara putta bort alla & skydda henne. Hon blir ju helt panikslagen.

Hursom så åkte vi hem direkt sen nästan efter en fina hos mormor & morfar.
Jag kände att det blev för mycket & jag fick panik, blev ledsen & vill hem.
Det tar väldigt mycket mer det här på krafterna.
Stafylokocker heter bakterien hon fått ialla cfall.

Barnen duschade sen, jag var livrädd att de skulle göra ont på Filippa men det gick super vilket var bra.

Sen åt vi lite gott & sen somnade Filippa.
Valle däremot kraschade min myskväll i min ensamhet jag sett fram mot, han åt upp all min glass så jag fick göra det dubbla haha.

Nu tar jag med mig han & lägger mig IGEN.
Imorn ska jag jobba, det ska bli skönt, tror jag behöver lite annat att tänka på.

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0