30 december, söndag

Idag har det varit min dag, min födelsedag.
Den har varit toppen! Varför? Jo för den har varit lugn & mysig.

Började dagen med frukost & paket, fick den fina Klong vasen jag velat ha & en tröja av mina älsklingar.

Sen har jag bakat, vi har lekt ute i snön.
Mamma, pappa, Therese, farmor, Ludde & Stensson kom på fika & firade mig.

Therese hade gjort en sååååå fin tårta & så god.
Jag fick massa fina saker, så så glad!

Sen ville jag till ikea & barnen vill alltid dit haha så Vi åkte.
Det blev middag på ikea & lite småshopping som ramar & krokar.

När vi kom hem gick vi över till Yasmina, Johan & Scott en stund.

Dagen har verkligen varit toppen!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0