17 december, måndag

Inatt när jag kom hem möttes jag av finaste lappen & rosorna, blev lite tårögd, världens finaste barn & man välkomnade mig på så gulligt sätt.

Det var tungt att gå upp idag, jobb 6-10, kommer jobba så alla måndagar nu, ialla fall fram till mars så länge mitt vik gäller.

Efter jobbet åkte jag ner till stan & lunchade med Therese & Jennifer & smågrabbarna.
Alltså så stora dom båda blivit! Vi har inte setts på nio veckor, NIO!?!?!?

Alla jäkla sjukdomar vi haft usch.
William var ju superstor nu, 12 veckor nu typ & bara fyra när jag såg han sist.
Så fina killar, jag fick gosa massoooor!!

Sen hämtade jag barnen, viiiilken lycka!! Vi har ju varit ifrån varann sen i fredags.
Vi åkte hem & myste & lekte sen blev det tacokväll, flanellpyjamaserna & julkalendern, supermysig kväll.

Julveckan är här, nu köööööör vi!!!!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0