13 december, torsdag

Imorse kollade vi på Lucia på tv & sen åt jag risgrynsgröt & julskinkemacka hos mamma & det snöade ute. Sån underbar stund.

Vi gick över till mormor & morfar & sen åkte jag & mamma med Filippa till sjukhuset & Valle fick vara med mormor & morfar.

Det var riktigt härliga besked, såren läker fint av sig självt så Filippa blev utskriven.
Det var sån lättnad när läkaren sa det.

Jag har varit så deppig sista veckorna & orolig konstant & undrat över många saker.
Men nu är det förhoppningsvis över & vi ska bara fortsätta ha koll på såren.

Det firades med att mamma bjöd på donken.
Sen lussefika hos mormor & morfar.

När vi kom hem tvättade jag, vek tvätt, städade, lagade mat & efter middagen klädde vi granen.

Lycka lycka lycka.

Jag är väldigt känslig & har känt mig väldigt ensam senaste veckorna då jag stängt väldigt mycket inom mig.
Men nu kan det bara bli bättre.

Jag var inställd på att ställa in London då jag trodde Filippa skulle bli inlagd idag & då hade jag aldrig åkt iväg.

Men imorn går flyget till min fina bästa vän Rebecca. Jag behöver en helg med henne & en massa massa gott att äta, vi ska bara mysa , äta & vara.

Nu kollar jag på en absolut favoritfilm/julfilm & äter lite gott.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0