13 augusti, måndag

Idag har vi varit hemma hela dagen, tagit det mest lugnt. Jag har städat, plockat, lagat mat, ja ni vet allt det där.
Sen när Filippa säger att hon vill ha en till mamma som hon kan leka med, för jag bara städar, tvättar & gör tråkiga saker, då blir man fan ledsen. Hon är fyra år & ändå gör det så ont att höra, typ sämsta betyget som mamma.

Ikväll blev det Pinchos med Jennifer & Emmilie, så mysigt! Vi gick hem till Jennifer sen & pratade i timmar, så mys!
Satt i en timme med min hand på Jennifers mage  & ville känna en spark, men näää envisa bebis, inte en enda spark eller rörelse fick jag känna hahah.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0