KRETA

Äntligen är Kreta bokat!! Ocean bech club blev det, det ser ju så fint ut & jag älskar ju att bo på nya & fräscha hotell så detta var ju drömresan!

Beach club ska ju vara Vings nya lyxiga & lugna familjehotell.
Om man vill gå på barndisco & aktiviteter så går man till grannhotellet som har disco & vattenland.

Så det perfekta av två fina hotell får vi ta del av & även äta på andra hotellet om vi vill.

Men OM vi längtar!! Vi ska bara bada, äta & dansa hela dagarna & bara vara, uuuuunderbart!

Vi väljer att åka i oktober på grund av värmen, lite svalare då & mer "svensk sommar", sen tycker inte jag det är värt att resa på sommaren då vi har som finast här, plus att resorna är alldeles för dyra & inte prisvärda enligt mig på sommaren.

Barnen blev överlyckliga när jag sa att vi ska dansa med lollo & bernie i en vecka i höst😍

Här kommer bilder från Vings hemsida.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: ida

Vi är också sugna på en resa i höst. Får jag fråga vad ni fick betala för resan dit i oktober?

Svar: Vi betalar 29 000kr för 1 vecka med all inclusive, sen är det transfer, mat på flyget, av & ombokningsskydd & reseförsäkring som ingår😊
Louise Reinwalds

2018-04-03 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0