5 april, torsdag

Jobb hela dagen igår & sen hem & äta & gosa med familjen.
Jobb idag 6-11 sen en sväng till gränby för att köpa smink sen hem, åt lunch & packade väska & lyssnade på podd.

Jag har två poddar jag lyssnar på, Livet på läktaren med Sanna & Maja & sen Rebecca Stella & Vanessa Lindblads poddar.

Varför fanns inte poddar för typ 4 år sen? Fanns säkert  bara att jag inte lyssnade haha.
Men det sägs ju så bra saker. Allt detta om att bli mamma & känslor & relationer, tänk om jag vetat att jag inte var ensam med alla känslor & tankar man hade/ har som mamma, så himla skönt att höra.

Sen hämtade jag barnen & vi åkte till mormor & morfar & härjade & fikade.
Vi ska äta här & sen ska vi sova hos mamma & pappa.

Daniel jobbar över ikväll & vi är ju lediga imorn så lyxar till det lite.

Så nu har vi 4 dagar ledigt igen, så himla lyxigt. Så skönt att kunna ha så många dagar ledigt i rad. Alltid måndagar ledigt.
Jobb var tredje helg men det gör absolut ingenting. Jag har det absolut bästa tänkbara schemat för vår familj, så glad att kunna ha möjligheten till det här.
Vi får dock se hur det blir till jul när mitt vikschema går ut. Men men det tar vi då, nu njuter vi av all ledig tid ihop.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0