29 april, söndag

Sovmorgon till 8 idag, haaaaalllllleeeluuujah!!
Sen gjorde vi oss redo & åkte till Storvreta för brunch & fira Agnes. Alldeles för mycket gott & trevligt som alltid.

Sen var det dags för nästa kalas, för Filippas dagiskompis Emilia.
Det slog mig när jag satt & fikade med alla "vuxna" föräldrar & Filippa & alla kompisar sprang runt ute & lekte, att min tjej är så stor. Att den där fina härliga snälla tjejen är min. Och NÄR blev du så stor!??

När vi kom hem var vi ute & minglade runt med grannar, sådär härligt som det är när alla är ute.

Vi grillade & sen lekte vidare sen somnade Valle 18.20, förstår det efter denna helg.
Sen tog vi en promenad sen bjöd sanna & niclas på en galet god kladdkaka!

Ska försöka sova nu & ladda för Valborg imorn!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0