11 april, onsdag

Imorse lämnade jag barnen på dagis vid 9 & sen åkte jag till thuns för att kika lite.
Jag vill ha ett par beigea "jeans" typ men hittar inga alls någonstans.

När jag kom hem satte jag på tvättmaskinen & gick ut & sprang. Herregud vad trodde jag, att jag kunde springa som jag sprang i höstas när jag var i bra form & hade tränat hela året?

Haha nä det blev vääääldigt tungt så jag fick gå lite mellanåt.

Sen städade jag & fixade med all tvätt, duschade & fixade mig & kollade homeland.
Sån himla skön dag.

Tog på mig nya jackan & solglasögonen & åkte till jobbet, sån härlig vårkänsla.
Jag jobbade kväll & sen har jag varit hos maarit & träffat henne & martina, Supermysigt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig dag och kväll 💖 och duktigt att komma igång o springa igen 👌👍

Svar: JA den dagen behövde jag igår😊❤️
Louise Reinwalds

2018-04-12 @ 06:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0