Friday

Farmor åkte med mig idag & handlade sen var vi hem till henne en stund innan mitt jobb.


Hon sa att jag såg väldigt låg ut & var mig inte lik. Det tar på krafterna betydligt mer än jag kunnat tro det här med valle & inskolning.

Jag fick ialla fall sluta tidigare
Så jag var hemma innan 8, då sov barnen tyvärr men daniel & jag lyxade med lite gott.

Jag blev så glad när filippa kom sen & la henne i vår säng. Öppnade dörren lite hårt så valle skulle vakna, så nu ligger vi alla i sängen, alla sover & valle på mig, nu ska jag somna gott.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Att sova hela familjen tillsammans ❤️ Jag kan typ inte sova utan en fot i ryggen eller händer intrasslade i håret 😅

Svar: Haha samma här😂❤️❤️
louise

2017-09-16 @ 11:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0