4 September, måndag

Idag var det dags, inskolning.

Var lite nojig med filippa också trots att hon haft sommarlov i tre månader.

Men hon var så taggad & kramade alla lärare & visade mig & valle valles avdelning & sa att man är ute på morgonen, alltså tussan!!

Hon är väldigt överbeskyddande mot sin bror märkte vi men det är bara gulligt.

Valle gick det kanon för dom 1,5 timmarna vi var där, han hade inte tid för mig så får se hur följande dagar av inskolningen går.

Filippa var kvar på dagis & valle & jag åkte & veckohandla.

Vid 1 hämtade vi filippa då SAKNADE vi verkligen henne.
Sen har vi lekt hela dagen.

När valle somnat & daniel åkte på hockeyträning hade filippa & jag soffmys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0