28 september, torsdag

Efter frukosten åkte jag & barnen till gottsunda för att hämta ut ett blombud, det var fina blommor & fina ord från en ännu finare tjej,  Andrea❤️


Sen åkte vi till mormor & morfar, tanken var att barnen skulle vara där & slippa flänga i alla affärer, speciellt valle som är sjuk.
Men han ville bara vara med mamma
Så han fick åka med.

Jag var snabb ialla fall gällande alla ärenden & köpa alla blommor sen tillbaka för att renskriva all info om alla gäster
På datan.

Seeeen kunde jag Slappna av lite. Efter det mötte vi daniel, donkenmiddag & sen spraytan, hoppas de blir bra nu.

När vi kom hem kom peter & anna-karin förbi en stund & gick igenom lite inför lördagen.

När barnen somnat kollade vi tv ,
Åt toast & kanelbulle, romantisk "sista kväll" som ogifta.

Daniel somnade & jag fixade det sista med bordsplaceringen & nu kollar jag på twilight.

Imorn är det fullt upp med att fixa allt i lokalen, jag längtar men det ska också bli jobbigt & stressigt.

NU KÖÖÖR VI!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0