24 september, söndag

Igår jobbade jag hela dagen, full fart som alltid & sjukt mycket folk då ica fyllde 100 år, att en liten bit gratistårta  kan locka så mycket människor är helt sjukt!


När jag kom hem blev det gos med mina killar, filippa ville sova kvar hos farmor & sam.
Så kul nu när hon är större & kan säga själv att hon vill sova kvar, det har hänt två gånger, hos mamma & pappa & mia & sam.

Jag ääääälskade att sova hos farmor eller mormor & morfar, därför jag säkert hänger med dom varje vecka än idag hihi.

Hursom jättemysigt för filippa men mibdre för mig, saknar ju ihjäl mig efter barnen på jobbhelgerna.

Men men daniel, valle & jag grillade & åt gott sen kom grannarna över jättespontant & det blev en riktigt trevlig kväll.

Klockan är 5.09 & jag ska strax rulla mot jobbet.
Idag vill jag bara hem för jag saknar filippa!

Förstå att om 6 dagar SMÄLLER DET!!!!!




Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Såg riktigt mysigt ut! :)

Svar: Tack😊
louise

2017-09-24 @ 09:20:51
URL: http://amandajona.se
Postat av: Mamma

Håller med föregående . Ser så fin , mysigt och hemtrevligt ut

Svar: ❤️❤️❤️
louise

2017-09-24 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0