2 september, fredag

September är hääääär, officiellt höst & jag ÄLSKAR DET!!! Därför har vi även valt att GIFTA OSS DENNA MÅNAD!! HJÄÄÄÄÄLP SNART ÄR VI DÄR!


Jag vill bara ha dagen D så jag får bära min klänning, sätta på min ring & bara visa ALLT vi planerat så länge!

Hursomhelst, igår jobbade jag 6-11.30, skulle bara inventera men blev kallskänka då det var kaos mycket beställningar så jag var snäll & stannade, vad gör man inte för sina kollegor!?

Sen hade daniel, jag & barnen en eftermiddag på stan.
Daniel köpte äntligen sin skjorta till bröllopet. Sen blev det en liten fika.

På kvällen var hela tjocka släkten ute & åt på vergina palace, så otroligt god mat, bättre grekisk mat än i grekland typ haha!

Idag ska vi mysa hela dagen i trångsund hos brita & bertil, myyys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0