19 september, tisdag

Imorse var vi uppe tidigt för att vara på akademiska till 6.45.

Göra Valle redo för sin lilla operation igen för hans blodblåsa i rumpan.

Själva ingreppet gick bra men dom såg att han hade några prickar & misstänkte då vattkoppor direkt.

Så vi fick inte komma till BUVA utan satt isolerade i operationssalen med två narkossköterskor.

Sen när valle vakna fick vi typ åka direkt & slussas ut så vi inte träffade någon.

Jag tror ju inte alls det är koppor utan hans vanliga utslag.

Men men efter det hämtade vi ut daniel kavaj & min klocka sen till mormor & morfar & hämtade vår
Tjej efter lunch & lek.

Hem & gjorde middag, daniel iväg på träning & mamma & pappa kom hit på middag sen kom familjen löfgren för planering av bröllop då dom ska hjälpa oss med allt det praktiska som mat, disk & förberedelser.

Barnen somnade på några sekunder när dom åkte & jag slängde mig i soffan med lite gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0