15 september, fredag

Barnen är lämnade på dagis & jag är hemma. Vi pratade om att jag först skulle komma tillbaka eftet ett tag & sen åka igen, så Valle förstår att jag kommer tillbaka, men den andra läraren trodde det skulle bli värre så nu ska jag inte dit.


Jag vet inte själv hur eller vad jag ska göra, han måste ju lära sig även om det suger & gör sååååå ont.

Så nu är jag hemma & ligger i soffan, jag kan göra vad som helst fram tills 3 när jag börjar jobba.
Är sjukt otaggad på det idag, vill bara hämta hem barnen om några timmar & ha fredagsmys, men så blir det inte idag 😔
Jag tänkte försöka plocka tvätt, kanske träna, plocka ur diskmaskinen, bädda rent & sen handla lite små saker till bröllopet.

Annars har det varit ganska jobbigt på sistone faktiskt, mycket tankar & känslor, nya rutiner & jag har
Sån separationsångest från barnen.

Daniel & jag har haft lite småtjaffs, kanske beror på undermedveten stress & nervoSitet inför bröllopet. Vi är inte överens om vissa saker, vilket vi aldrig är om något.

Så ja, det är allmänt mycke nu.
Jag är helt otaggad på träning & har inte kommit ut på flera veckor, motivationen är på noll.

Nu blev det mycket ärligt & väldigt tråkigt inlägg. Men allt är inte på rosa små svävande moln jämt.

Jag älskar min familj mer än varje litet sandkorn.

Jag ska ialla fall försöka njuta av denna dagen "ensam" & räkna ner timmarna tills jag får åka hem till mina älsklingar.

Sen väntar en lugn helg med vänner som inte kunde komma mer lägligt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Finns här om du behöver mig ❤️

Svar: Tack vännen❤️❤️
louise

2017-09-15 @ 12:14:31
Postat av: Emmilie

❤❤❤

Svar: ❤️❤️❤️❤️
louise

2017-09-17 @ 16:48:19
Postat av: lisa

Läste först nu! ❤ tufft för lös i mellanåt. Som du säger, säkert pga nys rutiner, stress och känslan när man inte räcker till! ❤ det blir bättre!

Svar: ❤️❤️❤️❤️
louise

2017-09-19 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0