Blandade bilder

.



Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Hej!

Vilka fina bilder, ser ut som ett väldigt lyckat bröllop! Jag och min sambo också tänkt att ha våran bröllopsfest på Länna herrgård. Har du några tips eller råd angående lokalen? Något som kan vara bra att känna till i förväg?

Med vänlig hälsning,
Lina

Svar: Tack! Dagen hade inte kunnat blivit bättre!!!😊 hmmm njaa vi var nog väldigt nöjda, det enda var väl att gubben, Lasse som hyr ut stället inte var den mest hjälpsamma eller vidare trevlig men annars var vi supernöjda 😍 vad roligt närska ni gifta er?
Louise Reinwalds

2018-01-08 @ 14:27:15
Postat av: Lina

Ok, vad tråkigt att han var så.
Vi ska gifta oss 1 september. Vigseln blir i Funbo kyrka.

Lasse sa något om att efter 23 ville grannarna att man skulle sänka ljudvolynen, var det till problem för er?

Vi skissar på inbjudningskorten nu och tänkte ha med en bild inifrån det stora festrummet. Har du en bild därifrån med uppdukade bord, inga gäster, som är tagen med de stora dubbeldörrarna i ryggen? Isf skulle vi kunna få använda oss av det.

Med vänlig hälsning,
Lina

Svar: Vad roligt precis som oss då!😍 nej minns inget om att dom nämnde något om det & grannar.

Vi hade en buss som hämtade alla gäster kl 1.30 så tills dess höll vi igång.

Nej tror tyvärr inte jag har någon sådan bild, det jag har finns under kategorin ”vårt bröllop” & om du hittsr något intressant kan du ta en av bilderna😊
Louise Reinwalds

2018-01-08 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0