26 oktober, torsdag

Igår åkte jag & handlade mat, blommor & sen hämtade jag upp jennifer & therese. Vi lunchade på stationen, sån vardagslyx!

Sen var det dags för klippning & jag klippte av 2 dm hår nästan, eller ja, strån.

Efter det jobbade jag med världens bästa kristin & när vi slutade klockan åtta åkte vi till hennes GÅRD. 
Så jäkla coolt att hon har en egen gård.

Så där i det lilla mysiga slottet typ åt vi gott & pratade i timmar!!
Så mys!

Imorse lämnade jag barnen vid 9, åkte hem & tog en promenad med yasmina sen planterade jag höstblommor & fixade middagen, eller förberedde.

Hämtade barnen vid 1 & åkte & köpte vinterskor & hämtade ut overaller som jag beställt så nu har tusenlappar farit åt alla håll.

Mysig eftermiddag & alldeles för god middag.
Vi myser vidare i soffan & pappan är på träning.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0