24 oktober, tisdag

Igår sov valle & jag till halv nio sen åkte vi direkt till mamma & filippa.
En mysig dag med donken & eftermiddagsfika med mia, emma, meja & alisa, riktigt mysig eftermiddag.

Sen åt vi middag hos mamma & pappa sen åkte vi hem.

Äntligen fick vi alla glödlampor till vår lampa i köket, sååååå fint mysigt & varmt ljus men ändå lite för starkt så ska sätta en dimmer där.

Idag lämnade jag barnen på dagis, var så opepp på det, plus att jag jobbar 15-22 idag, vill inte sluta så sent usch.

Men sen blev jag glad när nyårsplanerna blev satta 😍😍

En liten springtur & sen god sopplunch till så mycket bättre & lite tvätt. Så nu ska jag bara njuta i två timmar av lugn innan jobb.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0