12 oktober, torsdag

Jobb 6-11 idag sen till gränby för lite shopping, hittade äntligen kläder till helgen.


Sen hämtade jag mina huliganer,  fartfylld eftermiddag & massa jordgubbar.

Det blev parmesan & basilika biffar med tzatziki & till det lite vin, sånt vardagslyx!

Daniel åkte på träning & barnen somnade & jag tände ljus & la mig i soffan med lite naturgodis.

Valle vaknade & fick komma
Till soffan & somnade om. Han fick ligga kvar & gosa ett tag. Han vaknar aldrig såhär på kvällen.
Men filippa däremot sover typ bara 3-4 timmar i sin säng.
Hon sa ikväll: mamma ska vi sova i din eller min säng?
Jag: din såklart där somnar vi alltid & din säng är ju mysigast.
Filippa: okej då men jag tycker det är onödigt för jag komme ju ändå till er sen.

Hahaha såååå söt & hon låter så lillgammal, älskart❤️



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vår lilla prinsessa har härliga kommentarer och lite lillgammal 😍😊 underbart

Svar: Älskar de😍😍
Louise Reinwalds

2017-10-12 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0