11 oktober, onsdag

Igår lämnade jag barnen på dagis sen kikade jag lite affärer & åt lunch hos farmor innan jag började jobba.


Sen var det jobb hela dagen & kvällen & efter jobbet blev det spontant myskväll hos therese, sååå härlig kväll.

Idag har barnen gått på dagis 9-13, jag var ledig men kände att dom
Fick gå idag för att ha gått en hel vecka, men from nästa vecka blir dom hemma mina lediga dagar 😍

Jag storstädade hemmet & sen en sväng till thuns i jakt på festkläder men njaaa får se om jag köper något.

Hämtade hem barnen & har lekt & myst massa.

Barnen somnade innan 7 & daniel åkte på innebandy så jag ska ta fram lite gottis snart till bonde söker fru.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0