9 november, torsdag

Idag åkte jag vääääldigt trött till jobbet, det är inte vanligt.
Det vart jobb 6-11 sen hem. Hämta farmor & barnen, åka & byta däck på bilen, lämna farmor, till pappas jobb & hälsa på sen hem & göra middag.

Soppa med morot, palsternacka & pasta, kanske inte låter mycket för världen men sååå gott! Sen pannkaka såklart😍

Daniel åkte iväg på träning & jag & barnen myste ner oss till film i soffan & filippa sa att vi skulle tända alla ljus (som varje kväll), det är min tjej det!

Jag har tagit ett glas vin, kollat julklappar & ätit kesella med ananas, hallon, blåbär & valnötter, huuuuuuur gott!!?!?

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0