29 november, onsdag

Igår var det jobb hela dagen sen kom mamma & pappa på tacokväll här, så mysigt & lyxigt en vardag.

 Jobb hela dagen idag med, en hemsk sådan då jag fick höra att det kommit en spindel större än en snusdosa med bananerna från puerto rico. Jag har seriöst mått dåligt över den hela dagen, usch. Plus att den var höggravid med en stor äggsäck som en femkrona, usch mardröm.

Hursom så hämtade jag barnen & åkte hem. Sån känsla att hämta dom efter dagis.

Dåliga samvetet är på topp efter dom varit på dagis 10 timmar 😭 varje minut tidigare är guld värd & jag stressar till dagis, slänget mig ur bilen & springer till barnen, usch så jag hatar när dom har dom långa dagarna, tack & lov bara någon Dag i veckan max.

Vi åkte till märsta för att se daniels match & där var bella, noel, mio &
Svärfar.

Vi åkte efter andra perioden då barnen var så trötta.
Tidig morgon imorn igen sen tar vi lång helg kl 13!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0