24 november, fredag

Jobb 6-16 idag, jösses vad vi haft att göra.
Kom hem & daniel åkte på match.
Vi skulle ha sett den men eftersom barnen varit sjuka var vi hemma, så tråkigt.

Det blev lite fredagsmys iallafall.
Valle sover så himla dåligt, vaknar heeeeela tiden.

Han som vi lagt i hans säng i snart
Ett år & somnat på en gång & sovit från halv sju till 5 & sen somnat om hos oss till typ 8.
Från de till att inte
Vilja sova i sitt rum & vakna typ 6 gånger per natt,
Heeeeemskt.

Annars känner jag mig ganska låg faktiskt.
Väldigt sur, lättretlig, uselt tålamod & skrlker på barnen, får sjukt dåligt samvete & blir ledsen. 
Fy låt det bli lite lättare snart.


(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade en liknande "kris" med humöret när jag började jobba. Den nya typen av stress med hämtningar och lämningar och det ständigt dåliga samvetet över att lämna bort sina barn som kör slut på en tror jag. En omställning för alla. Men det blir bättre ❤

Svar: Vad skönt att höra att man inte är ensam. Hoppas de blir bättre snart❤️saknar dig!
Louise Reinwalds

2017-11-24 @ 21:25:05
Postat av: mamma

helt normalt faktiskt och samtidigt massa kärlek

Svar: ❤️❤️
Louise Reinwalds

2017-11-24 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0