1 november, onsdag

Igår var det jobb hela dagen & när jag var hemma vid 9 så hade filippa vaknat till & från & varit ledsen & det fortsatte tilll natten & hon hade ont i öronen så jag tänkte att det var öroninflammation.

Men idag var vi lediga, hon har inte alls haft ont, jag har frågat massor.

Vi lämnade bilen på service sen gick vi & köpte bröd & gick & matade ankorna.
Alltså jag är inget fan av fåglar & var lite rädd men filippa var så tuff & valle lika feg som mig så han fick jag bära.

Sen har vi myst hos farmor hela dagen tills bilen var redo.

Sen blev det tacokväll hos mamma & pappa! Supermys!

Mindre kul är att filippa fått ögoninflammation & valle har bajsat typ vatten 10 gånger idag så.... Inväntar det värsta.

Jag vabbar imorn ialla fall & det ska bli mysigt på något konstigt sätt hihi.
Dom är ju pigga & inge sjuka eller "hängiga" på så vis.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt 😍 Inget vidare fan av fåglar jag heller men ett tips är ändå att köpa typ solrosfrön eller pumpakärnor att mata dem med istället. Annars äter de sig mätta på brödet som inte innehåller någon vidare näring 😊 plus roligare att kasta ut en näve frön ju!

Svar: Det tar vi nästa gång då, perfekt😍😍
Louise Reinwalds

2017-11-01 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0