31 maj, onsdag

Valle & jag drog en sväng till Thuns, kom därifrån tomhänta, inte ens ljus eller kudde fick vi med oss.


Hem & baka & fixade middagen.
Bus & lek sen hämtade vi Filippa. Daniel var med, alltid lika kul att hämta henne ihop.

Fick en tråkig nyhet att en lärare till Filippa slutar idag, så Filippa & hon hade kramkalas, så tråkig var inte alls beredd på det så jag tyckte det var lite jobbigt faktiskt .

Hem & åt mellis sen väntade jobb, mycket folk & korkade folk slm kommer tio minuter innan vi stänger & ska ha 2 kg rostbiff. Alltsåååååå!? Sen otrevliga folk som blir sura när dom inte får beställa smörgåstårta till imorgon. Men snälla vi ska göra 200 tårtor !?! Gah!!

Men men nu hoppas jag på mer sömn än igår, jäkla hosta!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Folk som är ute i sista minuten verkar ha en tendens att bli sura på servicepersonalen istället för att bli arga på sig själva. På Coop fick min kollega en redig utskällning för att en viss sorts köttbullar var slut PÅ julafton 😂

Svar: ja alltså folk är hopplösa 😂 vad tror man när man är ute i sista sekund ?😂 försökte erbjuda annat vi kunde fixa som kycklingspett, potatissallad & grejs men fick till svar argt: de kan jag väl för fan ordna själv!?!😂
louise

2017-06-01 @ 06:31:30
Postat av: Mamma

Bra sagt och erbjudande och dom får skylla sig själva

2017-06-03 @ 08:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0