Min resa

Jag har tvekat om jag ska dela med mig på bloggen om att jag ska gå ner i vikt.

Just för att jag inte vill att min blogg ska handla om vikt & utseendefixering.
Men det här handlar ju om MIG & min resa mot ett mer hälsosammare jag. 

Jag har ju haft lite gravidkilon kvar som jag velat bli av med & inte känt mig bekväm alls.

Nu när vi ska gifta oss vill jag verkligen känna mig fin på in & utsidan & har tänkt gå ner lite i vikt.

Jag har sagt sen Valle föddes att " efter sommaren ska jag bli nyttig ", men hösten kom & jag var inte alls motiverad & då går det ju inte.

Jag åt som jag ville exakt, vilket var typ godis & fika varje dag i princip & litervis med läsk.

Jag började nya året med samma " nyårsdagen börjar mitt nya nyttiga liv" 
Men det kom inte då heller. Nästan en månad gick sen kände jag motivationen & nu har jag slutat med allt det där onödiga sockret som var en del av min vardag.

Sen 21 januari har jag gått ner 5,5 kg & tappat 6 cm runt höft & 4 cm runt lår.
Jag är mer taggad än någonsin!
Jag har dock 8 kg kvar till det jag har tänkt mig som målvikt.
Så innan midsommar ska 8 kg vara borta!

Jag har länge tvekat om jag ska dela med mig av mina bilder under den här processen.
 
Och jag känner att ja klart jag ska! Jag har inget att skämmas för, alla ser vi olika ut även om jag inte är jättebekväm i mig själv nu men nu jäklar kör jag!

Än så länge är det inte så stor skillnad men det kommer!


Kommentarer
Postat av: mormor

Heja Louise.Du är super duktig

Svar: Tack mormor 😍❤
louise

2017-03-09 @ 10:18:08
Postat av: Johanna

Man ser visst skillnad! Heja 💪

Svar: TACK!!❤
louise

2017-03-09 @ 11:50:55
Postat av: Mamma

Tycker du ska få vara glad och nöjd med att du kämpar och är nöjd ❤mycket bra kämpat och de syns bra 😍❤

Svar: ❤❤
louise

2017-03-09 @ 13:05:21
Postat av: Therese A

Du är så stark!! och WOW vilken skillnad redan nu. Du kommer klara denna resa galant, jag tror på dig - och du borde tro på dig själv. Heja! <3

Svar: tack fina du!❤❤
louise

2017-03-09 @ 14:36:17
Postat av: Lisa

Jätteduktig! Söker som tidigare kommentarer, det syns verkligen👏🏻

Svar: Tack vännen ❤
louise

2017-03-09 @ 18:54:16
Postat av: Emma

Du är hur fin som helst Louise! Oavsett 8 kg plus eller minus. Viktigast är att DU mår bra ❤ Stor kram!

Svar: Jag vet det kvittar med 8 kg jag ska känna mig nöjd & bekväm ❤❤ tack❤
louise

2017-03-11 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0