28 mars, tisdag

En Supermysig dag med Therese & Moa här idag, så kul & lyxigt att få umgås med sina barndomsvänner & våra barn, så häftigt!


På kvällen kom Emma & gjorde mig fin i håret, jag blev jätteblond & jag ÄLSKAR det! På med lite silverschamooo ba!

Igår var det första natten Valle sov i sitt rum, vi har alltså inga barn i sängen. Det äe lite tomt & lite jobbigt kanske, men ändå så
Skönt & jag har sovit så bra.

Filippa kommer ju in på natten men det gör inget, bara mysigt då.

Vår stora kille som också fått dagisplats & ska börja på dagis i höst, vi har ju sökt men det blir ju så verkligt när man får det bekräftat.
Så nu ska jag njuta sista månaderna även om jag faktiskt längtar lite till att få jobba & komma in i en vardag med jobb & dagis.

Jag har ju varit hemma i 3 år, jobbat lite extra bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0