Hatt

Jag har länge velat ha en hatt menaldrig  vetat riktigt när jag ska ha en eller känna mig bekväm i en.


Sen slog det ju mig, klart jag ska ha en hatt i italien på min & daniels bröllopsresa!

När vi ska ta varje dag som den kommer, gå hand i hand, pussas, dricka vin, äta mozzarella, pizza, charkisar, dricka prosecco, äta sena middagar, ligga på stranden, äta skaldjur, strosa i hamnen & ja ni hör ju drömmen!!!

Klart jag ska ha en hatt & klänning med citroner på, citroner är lite italien för mig hihi.

Gud så det pirrar i kroppen av tanken på vår bröllopsresa, längtar ihjäl mig, daniel ska minsann också få en hatt!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Såååå snygggg 😘👍 jätte vacker i citron klänning o hatt 💖 Va underbart med Italien 😎 Och bröllopsresa

Svar: läääääängtar😍😍❤️❤️
louise

2017-06-28 @ 06:41:36
Postat av: Therese A

Åh jag ryser.... så häftigt att ni SKA gifta er???! & få gå runt i den där klänningen & hatten är ju bara drömmen. Bästa älskade Louise - du är så fin & strålar! Jag älskar dig!

Svar: Men vag glad jag blir, älskade bästa vän. Tänk att du ska stå längst fram vid min sida ❤️❤️älskar dig❤️❤️❤️
louise

2017-06-28 @ 07:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0