17 juni, lördag

Idag har jag jobbat hela dagen. 

När jag kom hem var vi ute i timmar & njöt av sommarkvällen & Daniel byggde ihop Gungställningen.

Mysig kväll som avslutades i soffan, nu ska jag sova då klockan ringer halv fem imorn.

Tog med mig barnen in till vår säng, mysigt då jag knappt träffar dom unde jobbhelgen
Säger hej då fredag vid två, när jag äe hemma vid 9 sover dom.
Sen sover dom när jag åker & Valle sover när jag kommer hem lördagkväll, sover söndagmorgon när jag åker så ses vi vid 5 söndag, så blir typ över två dygn utan dom, ialla fall Valle.

Filippa har blivit bortskämd idag av Andrea, Ludde & mamma på Leos lekland i timmar, så nöjd tjej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0