4 januari, onsdag

idag var jag på mitt nya jobb för info & fixa kläder & massor av praktiskt.

Alltså det ska bli så kul & jag riktigt längtar till att få börja jobba mina timmar.
Har en bra känsla & alla verkar vara så trevliga & det känns bara bra & jag hoppas det är lika bra som det känns.

Valle & Filippa var ju med mamma & mormor & morfar. 
Valle har ju gallskrikit dom gånger innan vi haft barnvakt någon timme, alltså gråtit Hysteriskt & konstant.

Men det hade gått ganska bra idag, blev lite ledsen efter en stund men då var han trött sen sov han typ 2 timmar så det räknas som en bra barnpassning haha.

Vi var kvar i lövstalöt sen åkte vi hem & gjorde tacos, badade & myste.

Försökte göra en offert & sen åkte Daniel på träning.

Jag är sååå trött så ska lägga mig nu.
Ser fram mot imorn, då ska barnen & jag ut i snööööön!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0