31 januari, tisdag

Januaris sista dag är snart över. Tiden går bara snabbare & snabbare, det är läskigt faktiskt!


En lugn dag hemma med surbullen/röjarn.
Hämtade hem Filippa & myste & lekte.

Jag verkligen längtar till att få åka & hämta hem henne, det har jag inte alltid gjort om jag ska vara ärlig men nu gör jag verkligen det, min fina lilla tjej.

Hon säger & gör så mycket roligt jämt, skulle kunna skriva en bok om alla konstiga uttalanden haha.

Det blev fisk till middag, alltid lika gott!
Sen flyttade vi om i sovrummet & tog in spjälsängen & boet med bedside criben.

Bad & mys i soffan sen somnade barnen vid 7.

Jag vill bara ha helg, ska bli så kul!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söta o Goa dom är Valle o Filippa ❤💙 Längtar ❤ Valle stackarn som har fått öknamnet surbulle , ha ha .

Svar: Så går de när man mest gnäller 🙈❤
louise

2017-02-01 @ 09:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0