19 januari, torsdag

Min fina sambos födelsedag idag.

Vi älskar dig & tack för allt du gör & ger oss ❤

Barnen & jag vaknade åtta, fixade oss & åkte & hämtade farmor sen handlade sen hem.

Lek & bus hela dagen, en lite missnöjd Valle  då han sovit dåligt & korta stunder idag.

Mormor & morfar kom Sen också så vi bjöd på tacos & Daniel fick lite smått & gott av farmor & presentkort på Feskarn av mormor & morfar, perfekt ju!

Bus hela kvällen & sen skulle jag lägga Valle, han skrek typ 1,5 timme& ville inte somna, eller ja han somna säkert tio gånger men vaknade efter en stund hela tiden.

Gav upp ialla fall halv nio & då körde han järnet i en timme innnan han däckade i min famn, så får se hur denna natt blir...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0