17 januari, tisdag

Valle & jag var hemma & städa & fixade igår & tog tag i saker jag tänkt göra i månader.

När Daniel kom hem blev det fröknäcke-bak! Filippa & Daniel gjorde himmelska Fröknäcken!

Igår började vi med att Valle inte ska somna vid min tutte & inte ligga där & mysa hela natten. För att han sover så dåligt & vaknar till konstant & jag med. Så nu har vi skjutit på det tillräckligt.

Han är ju så otroligt lättväckt när man lägger sig med han.
Vaknar för minsta lilla & speciellt när man ska resa sig upp & gå.

Så han skrek ju typ till & från konstant fram till två sen fick han äta tutte för mina bröst höll på att explodera.

Sen fick han ligga bredvid mig sked typ & då sov han ganska bra .
Men ser inte fram mot detta usch, är ju helt slut idag men förhoppningsvis är det bättre om 2 veckor, hoppas de inte tar längre tid...

Idag myser vi hemma bara. Jag tog en dusch & sen fick Valle komma, han somnade i min famn, så gosigt att jag dör!

Ska hämta Filippa senare sen invänta pappan så far vi iväg på lite äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0