5 februari, söndag

Igår jobbade jag, så jäkla kul & sånt jäkla bra gäng, alltså såååå kul!

Efter det blev det lite affärer & systemet sen hem till Therese.

Där var jag från 2 till 12 på natten.
Tiden gick så fort & det var så kul!
Sånt jäkla härligt gäng.

Vi firade Therese som fyllde år & hon bjöd på jättegod mat, vi hade Mello på sen dansade vi & hade allmänt kul!

Vid 12 ville brudarna ut & jag började känna mig trött så Daniel & barnen kom & hämtade mig.

Idag ska vi lämna Valle hos mamma & pappa. Sen ska Daniel, jag & Filippa gå på bio, ska bli såå himla mysigt. Filippas första bio, jag är typ mest taggad tror jag haha.

Vi ska se vaiana. Den är 2 timmar lång så tror knappast vi ser hela men så länge Filippa klarar sitta stilla 🙈


Kommentarer
Postat av: Therese a

Kom förbi här idag 😻❤️❤️

Svar: Tror tyvärr inte vi hinner😔 bio sen tacos hos mamma & pappa❤
louise

2017-02-05 @ 09:26:10
Postat av: Tess

Vilken jäkla dansbild😂

Svar: Beskriver kvällen bra!
louise

2017-02-05 @ 13:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0