10 februari, fredag

En dag med farmor med handla mat, gå på Ikea, luncha & busa hos farmor.

Sen mötte vi upp mamma vid besiktningen & lämnade Filippa.

Mamma & pappa ville mysa & leka & skämma bort Filippa ikväll & det får dom såklart.
Även om jag tycker det känns lite jobbigt då jag är rädd att Filippa ska känna sig "bortlämnad"

Läste någonstans att som tvåbarnsmor har man ständigt dåligt samvete & det stämmer nog faktiskt in på mig. 

Vi lekte med Valle & när Daniel la honom fixade jag maten. Massa plock, så gott!
Vi har suttit i köket & pratat i timmar, så himla mysigt & skönt.

Pratat bröllop, vänner, barn, jobb & ja allt typ.

Men nu börjar jag bli trött så sk krypa ner i sängen tror jag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du verkar vara världens bästa mamma till dina barn så du ska inte ha dåligt samvete! Även om jag förstår att det är lätt att säga för en utomstående. Men viktigt att få tid med båda barnen var för sig också ibland nån gång <3 Och ni var ju på bio och hade jättemysigt förra helgen! 😊

Svar: Vad snällt skrivet av dig❤ du har rätt men känns ändå alltid lite jobbigt vill liksom inte att hon ska känna sig "bortlämnad" . Men som sagt vi skämde bort henne i söndags så det känns bra & rätt i mammahjärtat 😊
louise

2017-02-10 @ 23:40:49
Postat av: Anonym

Håller med ovanstående 😊👍

Svar: Alltid trevligt med respons på mina tankar 😊
louise

2017-02-11 @ 08:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0