30 december, lördag

Imorse vaknade jag av ljud från köket & en man som var borta ur sängen.
En stund senare kommer han in & försöker väcka barnen utan respons & sen vaknar filippa till.

Jag frågade om hon inte skulle hjälpa pappa med överraskningen.
Då hoppa hon ur sängen & vad ute ur sovrummet på 1 sekund.

Sen kom dom in & sjöng & jag fick paket, ett par jättefina örhängen lika som mitt michael kors halsband jag fick förra året & ett par mysiga innetofflor för att jag alltid fryser haha.

Men det allra bästa var att daniel gått upp tidigt för att göra scones & pannkakor till mig.

Vi åt frukost & mös omkring & fixade oss & åkte & köpte en klocka till filippa, hon har sagt att hon vill ha en röd klocka några gånger så nu fick hon välja en helt själv.

Lite mathandling & sen hem & fixa för kalas.
Vid 3 var det kalas & jag fick presentkort på cervera så nu kan jag köpa mig en till klong gloria.

När alla åkt åkte daniel in & bytte några ljusstakar till mig & kollade efter klongen men den var slut.

När barnen somnat blev det hummer & lite annat gott.
Tusen tack till alla som gjorde min dag så bra.

Dags att sova nu då klockan ringer 4.45, jobb 6-14 sen nyår i bäääääälinge!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0