Lifegoals

Ibland får jag faktiskt stanna upp & tänka att jag faktiskt lever det liv jag drömde om redan när jag träffade Daniel för 10 år sen.


Jag visste redan då, ja jag visste faktiskt att han var min livskamrat.

Jag har allt jag någonsin drömt om, jag har min bästa vän & kärlek, en kille jag älskar så hårt & ibland vill be fara åt skogen .
Ups and downs men det är väl inget konstigt.
Han är ändå min trygghet.

Sen har vi ju vårt fina hus han snickrat ihop & sen våra barn, världens finaste skapelser som jag blir sjukt gråhårig av ibland men det hör till.

Vi ska gifta oss i höst & fy fan vad häftigt allt är.
Jag får stanna upp & inse & nypa mig i armen, jag lever i min dröm & allt det vi alltid drömt om.

Det skrämmer mig & jag vågar knappt skriva det.
Men Gud så jag älskar er, min egna familj som jag skapat med min soulmate.



Kommentarer
Postat av: mamma

va fint, vackert med kärlek

Svar:
louise

2017-04-04 @ 09:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0