8 april, lördag

En kul dag på jobbet med massor att göra, nu har jag fått göra alla buffer & smörgåstårtor så nu kan jag alla!


Påväg hem i bilen fick jag höra den hemska nyheten om terrorattacken, jag var ledsen & nedstämd hela dagen & kvällen.
Det känns så ofattbart.
Fy fan nej usch som sagt kärlek väger starkare än hat! 

Så glad att mamma & pappa ändå var hos oss just igår, det kändes lite tryggare.

Imorse vaknade vi & Filippa & Daniel gjorde pannkakor .
Lite bus & lek innan dom åkte hem.

Nu är vi påväg till Norrtälje för att fira Sam med mat.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tänk va livet kan vända fort . Tack för allt igår och i morse ❤😍

Svar: Tack själva ❤
louise

2017-04-08 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0