6 april, torsdag

Valle vaknade alldeles för tidigt idag 5.15, sen ville han inte riktigt somna om så har princip varit vaken sen 5, trööööött!


Lämnade lilla solstrålen på dagis, hem & tog en promenad i den härliga solen med hög musik i öronen.

Valle har sovit två timmar snart, jag har hunnit träna, dammsuga & sorterat tvätt, nu vila en stund innan lillen vaknar.

Sen blir det lek, vika tvätt, torka golv & förbereda middagen.

Längtar till att få hämta hem Filippa & sen kunna gå ut i solen, kanske mellis ute idag?

Jag ska hoppa spinningen ikväll, känner att jag är borta från barnen varje dah denna vecka typ så tar till vara på denna dag.

Måndags var vi iväg, tisdag var jag ut & åt, jobb igår, jobb hela dagen imorn, prova brudklänning på lördag & jobb söndag.

Så nej, spinningen får hoppas ikväll, familjen är viktigast av allt.
Saknar ju dom! & Filippa är väldigt ledsen nu för tiden när jag åker, inte alls kul.
Valle går det bättre med men är ändå jobbigare när Filippa är ledsen, för hon förstår liksom Att jag åker, förstår ni hur jag menar? 

& Hur ska man få ihop alltihop sen i höst!? Vågar knappt tänka på det! När ska man hinna träffa vänner, träna & umgås med sin familj ??!?!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Busig liten skit unge 💖

Svar: ❤❤
louise

2017-04-06 @ 23:01:51
Postat av: Mamma

Förstår mycket väl va du menar . Livet är ett pussel ❤😍 Ibland går de lättare att få ihop , och ibland får man vara utan vissa delar tills man känner att man får ihop de igen .

Svar: ❤❤
louise

2017-04-06 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0