12 april, onsdag

Idag har jag varit hemma med en surbulle, han har varit sur nu igen en del sen en vecka, bara gnäller & skriker inget duger liksom. Så jäkla frustrerande & mitt tånadmod suger, hatar när jag kommer på mig med att skrika på han, han är ju så liten! Skäms på mig!!!! Måste bättre mitt tålamod, men hur gör man!?


Hursomhelst, en lite halvsur & ostabil dam som börjar gråta för minsta lilla också, men men slutgnällt nu.

Hämtade hem Filippa som ääääälskar dagis  nu för tiden, äntligen! Hon har sin bästis Ellen & fröknarna Kallar Filippa ledaren haha,
Hon tar gruppen till skogen & startar massa lekar & har sån energi! Så kul att höra efter all tid det tagit att kommit in i dagis.

Hon kramade Sergio läääänge & sa att
Hon skulle till Lanzarote & bada , så
Söt så jag dör!

Hem för mellis sen åkte jag & jobba.
Kaos dag på jobbet, ingen rast & full fart från 4 till 8, men så kul!

Nu ska vi sova, ska åka tidigt imorn med Daniel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0