Tomt

Filippa blev såklart lite ledsen när jag sa hej då. Men trodde det skulle bli värre.
Dom har inte ringt än så då ska det ha gått bra.

Det känns verkligen tomt här hemma nu.
Jag som faktiskt längtat lite till att du ska börja på dagis, just för att få bebismysa & bara fokuserar på Valle.
Även att jag trott att Filippa kommer älska dagis då hon älskar att leka & vara ute.

Men nu känns det liksom jättejobbigt.
Ska hon få åka iväg varje dag när vi ska vara hemma?
Åh blir galen på alla mina delade tankar hela tiden!

Som att hon även börjat leka själv på sitt rum, det är väl jättebra men då tycker jag istället : nej stackarna hon ska inte vara där ensam så är där inne ändå.
Haha orkar inte md mig själv.

Snart ska vi ialla fall åka till dagis. Skulle komma efter hon ätit.
Så ska väl få henne försöka sova lite.

Blir där till 2 sen åker vi & handlar lite till vårt fredagsmys.
Längtar ihjäl mig till att få tända ljus, göra egen pizza, fixa efterrätt & ta fram chips & dipp& kolla film & mysa med familjen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0