Dagis

Imorn är det dags, efter 2 år & 3 månader hemma ihop ska du börja på dagis.
Tänk all tid vi haft hemma ihop.
Jag har lärt mog så otroligt mycket under dessa år & vi har haft så mycket kärlek, haft så kul, jag har sett dig sen liten plutt till den envisa, snälla & glada tjej du är idag.

Men även en del gråa hår har du också gett mig hihi.

Men imorn börjar inskolningen & du pratar om det & verkar tycka det sla bli kul om du nu förstår vad det är.

Hursomhelst tror jag du kommer stortrivas. Kanske inte till en början men Småningom om.

Allt har känts lugnt fram till nu. Nu börjar jag oroa mig för vad hon kommer tänka när jag sla lämna henne med främlingar & gå med valle. Usch då knyter de sig i magen. SkA hon tro att jag överger henne
& går med Valle?

Imorn väntar ialla fall bara ett möte..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med inskolning ❤️😉 Förstår dig med alla dina tankar och känslor 💖 De kommer vara lite upp och ner när du går iväg med Valle , men hon kommer trivas på dagis 😘😘 hon kommer nog vara lite extra mammig i början när hon kommer hem efter dagis och sen blir de bättre 😍😍😍

Svar: Ja vill bara de ska va 2 veckor framåt så man bet hur de går🙈❤️
louise

2016-09-05 @ 07:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0