14 september, onsdg

Nu har jag ju faktiskt kanske tid att skriva ett inlägg på förmiddagen med ;)
Idag var det dags för dagis igen efter två dagars planeringsdagar.
Hon blev lite ledsen när jag åkte men det blir väl nästan alla ? Dom har inte ringt ialla fall så då ska det gå bra.

Valle & jag har rensat kläder & lagt undan lite till en kompis som ska få en dotter, så ska gå igenom lite mer sen ska hon få allt.

Har plockat tvätt & gått ut på en liten promenad. Nu sover Valle i vagnen på altanen & jag sitter i soffan.

Jag ska börja med lunch snart, mamma kommer & äter med Oss sen ska hon med & hämta Filippa på dagis. Ska bli så kul att se vad hon säger när mamma kommer.

Sen ska mamma vara här hemma med Filippa medans jag ska till frisören & bli höstfin!


Kommentarer
Postat av: Mamna

Kul att följa med och se filippas dagis 😍 Men de blev ju en dag i stan på frisörsalong och lekpark istället för hemma i Länna ❤️😍

Svar: Ja 😍
louise

2016-09-14 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0