❤️❤️

Det kändes så härligt imorse när Filippa sa innan vi gick in på dagis :
Hej då mamma. Mamma komma sen & hämta mig.
Sen sprang hon till sina kompisar & fröken.

Det kändes såååå skönt, nu vet jag på riktigt att hon själv förstår att jag alltid kommer tillbaka. Även om hon förstått det innan så sa hon det.

Annars är hon inne i en väldigt jobbig period. Det är mest strid här hemma.
Hon grinar & skriker typ mest hela tiden & det tar såååå på krafterna.
Jag som dessutom har världens sämsta tålamod.

Det är mycket för den lilla tösabiten nu så jag hoppas den arga lilla tjejen snart blir sitt glada jag igen.

Det är inte alltid lätt att bli stor min älskade dotter ❤️
Oavsett så älskar jag dig till månen & tillbaka & kommer alltid stå vid din sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0