20 oktober, torsdag

En mysig dag som började med frukost med Carolina & mila på stationen & massa prat.

Sen vidare till Lisa för lunch & massa prat.
Hämtade hem Filippa & sen åkte vi till mormor & morfar.

Sen kom Daniel, mamma & pappa & åt middag där.
Mormor hade gjort porterstek som jag älskar & har tjatat om länge.

Valle blev ledsen samma tid ikväll med, samma tid som typ varit i 1-2 veckor.
Borde ju vara magen som spökar men vad kan det annars vara?

Annars är det väldigt jobbigt nu, jag har så ont att jag knappt kan lyfta mina barn, knappt gå, gör så ont att jag gråter, sen två barn som bara vill vara hos mig.
Ibland blir det för mycket & ikväll brast de.
Känner mig som den sämsta jävla mamman & att vad man än gör så gör man fel.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta hand om dig själv så du blir bättre i din rygg ❤️

2016-10-20 @ 21:31:08
Postat av: Lisa

❤️❤️

Svar: ❤️❤️
louise

2016-10-21 @ 09:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0