11 oktober, tisdag

Imorse när jag lämnade Filippa på dagis så sa jag hej då som vanligt & hon gav mig en puss. Sen när jag vände mig om när jag gått såg jag att hon gick till en fröken & var ledsen.

Det var nog den gång hittills som var jobbigast. Det kändes liksom som att hon ville visa mig att hon inte var ledsen , att
Hon är duktig men sen liksom blev hon ledsen men ville inte visa mig för att göra mig " besviken " typ.
Fy alltså jag hade så ont i magen 😔

In & mötte Carolina för lite marknad & sen strosa på stan & luncha.

Sen åkte jag & handla innan jag hämtade filippa.
Hem & åt mellis & lekte sen kom Daniel hem & vi åt middag, salami & briepaj.

Vi var ut sen då Valle inte alls ville somna
Så han fick sova i vagnen.
Filippa passade på att cykla & vattna träden.

In & pysslade sen bada sen sova.
Full fart!

Ligger i soffan helt slut, har noll energi & är så trött..
En tung dag med väldigt mycket tankar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va rädd om dig ❤️

Svar: ❤️
louise

2016-10-11 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0