21 maj, lördag

Idag har männen fått massor gjort här hemma! Allt skräp som pallar & brädor är slängt.
Alla plintar för altanen är klara, även grus är på sin plats & mycket av jorden med.
Det kommer bli så bra!m

Filippa har varit med sin mormor & morfar, dom ville låna henne & skämma bort henne så det fick dom.

Jag har gosat med lilla Valle hela dagen & haft han i famnen sen Filippa åkte typ bara för att de inte går annars när Filippa är gemma då de är ful fart.

Nog har jag allt saknat min lilla huligan, det är ju så lugnt & tyst utan henne.

Annars så känner jag att jag börjar landa i att vara 2barnsmamma.
Dom första två veckorna var faktiskt jobbiga, jobbigt med att känna att man inte räcker tilL.
Men nu känns de mycket bättre då vi börjat komma in i vardagen mer.
Hormonerna spökar inte lika mycket heller längre.

Valle har varit lite ledsen nu innan han somna, tror de är magen som spökar. Hoppas han slipper magont & de inte bli något som kolik. 

Nu sover han ialla fall & vi kollar film , ska snart krypa ner i sängen, ska bli så skönt.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0