18 maj, onsdag

Idag har Daniel haft sin sista dag hemma sen Valle kom. Imorn ska han till jobbet igen & jag blir ensam med våra två älsklingar.
Jag ska med handen på hjärtat erkänna att jag är nervös, mest då pga vår lilla Donna här hemma, hur ska jag räcka till åt båda?

Vi har haft en lugn dag med bus här hemma sen handlade vi lite & sen vad farfar Micke här, han kom hit med vår TV-bänk till lilla allrummet & sen grillade vi.

Idag kom även jord & grus hit, vill bara ha helg så vi kan börja få ut det & mer få en bild av hur det kommer bli.

Valle har sovit heeeela dagen sen imorse typ, vaknat för lite mat bara.
Men vi fick prata & gosa med han nu på kvällen.

Daniel var iväg på träning & Filippa somnade vid 7 så jag & Valle har myst hörnet & han har varit vaken hela kvällen & somnade nyss.

Snart ska jag lägga mig, lite nervig inför morgondagen som sagt haha.

Äntligen är husvagnen borta med Woho!



















Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig dag ni fick och fina bilder ❤️ Du kommer fixa detta 👍😉 känns ovant i början 😉

Svar: 😚❤️
louise

2016-05-19 @ 09:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0