Varning

Ni som inte vill läsa om gnäll & klagande kan sluta läsa nu.
För nu är jag så jäkla less!

Trött på att må dåligt! I över tre jävla månader har jag gått & varit sjuk fram & tillbaka & även Filippa.

Inte en enda medicin eller något kan man få för att få känna sig lite piggare.
Jag har så ont i halsen & hostar att jag inte kan sova, känns som köttsår i hela halsen.

Jag kan knappt vända mig i sängen pga foglossningen, kan knappt springa eller gå snabbt för att leka med min dotter så känner mig som lataste tråkigast mamman någonsin när jag säger nej mamma kan inte hon får ont.

Är less på att se Filippa må dåligt också & inte få vara helt frisk.

Jag känner också att jag aldrig får chansen att bli helt frisk då jag är mamma & kan inte bara lägga mig & vila.
Jag har världens mammigaste barn också så det går inte heller att bara lägga sig själv & låta henne vara med någon annan.

 Jag känner att jag skulle bara behöva två dagar för mg själv, ligga & bara sova & vara helt ensam & försöka bli frisk.

Jag låter som sämsta mamman nu säkert & världens gnällspik men ja jag orkar faktiskt inte med alla dessa jävla sjukdomar längre.
I över tre jävla månader har man mått såhär nästan!? & ingen jävla hjälp får man!

Dessutom oroar jag mig alltmer inför lillens ankomst hur allt ska gå när jag har Filippa som är så mammig.

Aja Ska fortsätta försöka vrida & vända mig här i sängen & ha ont & tycka synd om mig själv & gråta.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Säg till en doktor de du nyss beskrev så kanske dom kan ge nån medicin till dig så du får vila från hostan åtminstone 😷😍 Ibland måste man tjata och du är inte sämsta mamman 😍 Kram

Svar: 😚😚😚
louise

2016-03-19 @ 07:15:51
Postat av: Tess

Ni får vara i karantän ett tag nu och inte träffa folk som är sjuka. Du kan alltid tänka på hur jag hade det😜 Och jag va själv.. Kanske en liten tröst😅
Krya på er nu!❤️

Svar: Tycker vi undvikt alla som varit minsta förkylda för att hålla oss friska å sagt nej till kompisar så får väl skylla på mamma då som va dålig som vi träffa sist🙈❤️
louise

2016-03-19 @ 08:52:37
Postat av: Mamma

Åhh inte bra 😷 Då ligger alla jag träffade i helgen , fredag / lördag / söndag i riskzon

2016-03-19 @ 09:08:47
Postat av: Johanna

Ni får låsa in i karantän! Inte träffa någon oavsett om de är friska eller inte. Är ni sjuka så är ju immunförsvaret nedsatt = ni kan bli smittade av bärare, även fast de inte har några symptom. Tryck i er smoothies med morötter, apelsin, honung och ingefära. Eller gör traditionella koket på ingefära, citron, kanel och honung. Det dödar allt i halsen! Prova smoothies med grönkål, avokado och äpple. Fast då måste man typ ha en superblender så det blir riktigt finfördelat 🙈 Drick vatten i mängder! Försök undvika febernedsättande och symptomdämpare om och när det är möjligt så kroppen får göra sig av med infektionen ordentligt.
Krya på er ❤❤❤❤❤

Svar: Ja vi får göra de helt enkelt. Aldrig varit så sjuk i hela mitt liv❤️
louise

2016-03-21 @ 07:24:26
Postat av: Johanna

Och nej du är inte dålig mamma ❤ (mot foglossning har jag tyvärr inget konkret råd mer än att föda ut ungen haha 🙈❤)

Svar: Ja jag ber han komma lite innan det är tänkt 🙈❤️
louise

2016-03-21 @ 07:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0